Langkau ke kandungan utama

Cerita Lama

Disclaimer: Entry kali ni bercerita tentang perasaanku. Wawawa, sape nak baca tu, baca la. Kalau tak nak tu, sediakan bakul sampah untuk muntah, k. Wahaha. =P

Meh dengar lagu ni. Loading dia lambat sikit kalau berukband korang tu slow. Wahaha, jangan marah.  Tapi, tak de lambat sangat dan tak de nak tersekat lama-lama sangat. Semua ni bergantung kepada line. Alahai internet  line kat Malaysia ni memang teruk la. So, sabar je la.



 


Di bawah ni lirik dia

Wonder Girls - Nobody (English Version) Lyrics

You Know I still Love You Baby
And it will never change (Saranghae)
I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You


How can I be with another, I don’t want any other

I want nobody nobody nobody nobody
Why are you trying to, to make me leave ya


I know what you’re thinking
Baby why aren’t you listening
 
How can I just
Just love someone else and
Forget you completely
When I know you still love me


Telling me you’re not good enough
My life with you is just too tough


You know it’s not right so
Just stop and come back boy
How can this be
When we were meant to be..

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You

How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody
I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You

How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody


Why can’t we just, just be like this
Cause it’s you that I need and nothing else until the end
Who else can ever make me feel the way I
I feel when I’m with you, no one will ever do


Telling me you’re not good enough
My life with you is just too tough
You know me enough so
You know what I need boy
Right next to you is where I need to be..

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You

How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody
I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You

How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody
I don’t want no body, body
I don’t want no body, body


Honey you know it’s you that I want, it’s you that I need
Why can’t you see~

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You

How can I be with another, I don’t want any other

I want nobody nobody nobody nobody (2x)


(Raps):Back to the days when we were so young and wild and free
           Nothing else matters other than you and me
           So tell me why can’t it be
           Please let me live my life my way
           Why do you push me away
           I don’t want nobody nobody nobody nobody but you


Ni adalah lagu kegemaran dan juga mengingatkan aku tentang seseorang. Sebab lagu ni banyak memberi makna kepadaku.

Bila dengar je lagu ni, mula la teringat kat dia. Tapi, jarak kami dah semakin jauh. Bukan aku sengaja mencipta jarak, tetapi segalanya atas permintaan dia juga seperti lirik ni yang kata:
Telling me you are not good enough
My life with you is just too tough.

Kalau dah orang tak suka, tak leh nak kata apa la. Tapi, sesungguhnya nak melupai dia ternyata amat sukar dan mengambil masa yang amat lama. Sekarang ni aku dah boleh melupai dia sikit-sikit. Sikit-sikit, maknanya belum sepenuhnya la. Tapi, aku bersyukur la jugak, dapat jugak lupakan dia.


Mungkin korang tertanya-tanya jugak siapakah dia. Dia ni seorang yang aku cerita dalam entri aku yang aku cakap tak boleh nak lupakan dia, merindui dia (sila semak entry-enrty aku sebelum ini). Tapi, bukan bf ku. Dia adalah bf sebelum ku kenal bf ku ini. Maknanya pada masa tu, aku dan dia tak de pape dah kecuali kenangan. Harap penerangan ni memahamkan korang.

Tapi, disebabkan dia kena tanggung adik-beradik dia yang lain, hubungan tu terpaksa diputuskan. Namun, aku pun rasa dia pun tak nak putuskan hubungan tu. Aku dapat rasa dia juga sengsara bila dah putus. Aku salute dia sebab dia kuat (tabah).

Aku selalu berangan yang suatu hari nanti dia akan datang ke rumahku dan meminangku. Namun, aku rasa ini cuma anganan kosong apabila aku mengetahui.... erm, biarlah rahsia. Pernah juga aku terasa ingin meminangnya. Tapi masa tu aku mana la ada duit. Baru jer habis belajar masa tu. Duit tak de, hutang berpuluh ribu ada la, nak? Hihi.

Wahaha, merapu apa la aku ni nak pinang orang. Tapi tu la, sampai macam tu sekali aku terasa nak buat. Nasib baik la aku tak de duit. Kalau tak, buat malu jer. Siot jer.

Moral: Suka la pada orang yang menyukai kita. Er, ada kaitan ke?



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pantang Larang dan Makanan Orang Demam Campak

Air kelapa sangat bagus untuk demam campak Nak jaga pemakanan orang demam campak? Ok, aku ada petua dan tipsnya. Segala yang tertulis di sini adalah keluar dari kepalaku, dan pengalamanku menjaga makanan orang demam campak. Ku abadikan di sini. 1. Tidak boleh menggoreng Demam campak ni kita tak boleh nak goreng apa-apa makanan terutamanya guna minyak. Contohnya goreng ikan. Menumis pun tak boleh tau. Sebab apa tak boleh? Sebab ia akan merangsang pertumbuhan campak dan buat ianya kemerah-merahan. 2. Elakkan makanan laut yang gatal Makanan laut, seperti udang, sotong, kerang elok la dikuarantinkan.. Haha~ Bukan kuarantin la tapi jangan makan makanan tu, k. 3. Elakkan yang pedas Cili pun tak boleh makan sebab mengundang kegatalan. Aku ada baca, sup ayam ni bila dibuat sup akan mengeluarkan satu pati yang berkesan khas untuk menyembuhkan demam. Korang letak bawang merah, bawang besar dan bawang putih. Lagi sedap bawang putih tu, tak dipotong, hanya buang kulit, ba

Istilah-istilah Dalam Bundle Yang Ramai Lagi Keliru

Istilah-istilah Dalam Bundle Yang Ramai Lagi Keliru, jom kita gali ilmu. Sha dapat dari kawan-kawan bundle juga. ✔ Bale – Ketul, guni atau tokol pakaian/beg/kasut dan lain-lain. Kain 100 – Baju/pakaian yang 100% kapas. Kain Samah – Baju yang diadun dengan 2 material. 50 cotton +50 polyster (poly). 3 kain – Baju diadun dengan 3 material. Cotton + Poly + Rayon. 3 suku / Raglan / 3q – Baju yang mempunyai lengan bersambung dari leher berakhir di siku. Kain sambung – Lengan baju disambung dengan lengan warna lain, contohnya Rolling Stone Tour Euro82, Iron Maiden ‘aces high’ lengan camo. Ada juga kain sambung di dada. Contohnya Hawaii bernombor. Camo – Celoreng Ringer – Baju yang mempunyai warna/getah pada hujung lengan dan leher. Kain pasir / kain bulu katu – Merujuk seluar Lee,Wrangler,Levis era 70/80/90 an. Combo – Jualan melebihi sehelai dengan 1 harga. Single stich – Jahitan satu garisan sama ada pada lengan atau bawah baju. Biasa pada baju vintage.

Tips Pakaian Untuk Konvo

Gambar konvo! =) Assalamualaikum. Apa yang korang perlu ada untuk pakai pakaian konvo? Aku ada sedikit panduan. Top to toe 1. Kasut Lelaki kena pakai kasut kulit (kulit warna gelap –seelok-eloknya warna hitam) Ala, tak mahal pun ada jer yang murah. Perempuan pula kena pakai kasut bertutup, hitam atau warna gelap seakan-akan hitam. Kasut tu mestilah nampak formal. Tak boleh ada lubang-lubang macam kasut Cinderalella. Orang perempuan mesti tau kasut Cinderalela tu macam mana. Kasut Cinderalela tu adalah kasut plastic nipis dan ada lubang-lubang.   Sila beri perhatian, kasut adalah penting. Tak boleh pakai sandal dan selipar. Stoking tak apa, kurang diberi perhatian (bagi perempuan sahaja). Boleh pakai stoking atau tidak. Lelaki kena pakai stoking. Mesti warna gelap, jangan pakai stoking putih pula, sangat pelik. Bagi mereka yang jarang pakai kasut tertutup macam aku ni, boleh juga bawa sandal atau kasut yang selesa untuk digantikan apabila perlu . Ta

Open Tracker