Langkau ke kandungan utama

Jangan Salah Faham Weh, Aku OK Ja..



Assalamualaikum...

Entri peribadi. Entri nak menjelaskan apa yang telah tersalah faham. Kecik je.. Hal kecil. Tak de hal. Meh, aku terangkan serba sedikit tentang dia. Er, perlu ke? Haha~

Kami kenal di Sintokkian's Blogger. Rapat? Er, agak rapat la. Selalu lepak bersama.

Kepada ko, (nama dirahsiakan. Haha~ Nak backline trafik ke blog ko tak? Tak payah kot. Tapi pic ko, ada weh.. Malas nak edit dah. Wakaka~).


Segalanya berlaku dari sini. (Chewah, ala cerita dulu kala pulak):

Chill la, beb.
Aku kan ada, Sintokkian kan ada. Kawan-kawan ko kan ada.

teman tu terbaik. tak caya, meh klik sini:
http://sha-myheart.blogspot.com/2011/06/teman-aku-kan-ada.html
yg ni, aku merapu ja--> http://sha-myheart.blogspot.com/2011/06/aku-rindu-pada-kau-la-sengal-dah-tahap.html
Dia said:
eh nape sentap? ade aku slh ckp ke?


Ni dia komen kat entri aku.
Dia berkata... [Reply to comment]
nape bg aku link ni? ni entri khas tuk aku ke?haha.. kalau tuk aku la..kalau.. Aku rasa xpenah la nak terasa apa kat ko..sedikit pn xde..cuma skrg ni aku bizi sikit..psl tu la jrg lepak kat sintokian.. itu pn kalo entri ni khas tuk aku la..tp kalo ade org syg aku pn aku x kisah..lg suke ade la..hahaha
sha my heart berkata... [Reply to comment]
@ Dia Haha~ terpulang la ko nak rasa entry ni khas utk ko @x.. Awal2 lagi kan, aku dah kata kat ko, entri ni merapu ja.
  Dia berkata... [Reply to comment]
nape tbe2 dtg blog aku komen mcm sentap? ade aku tersalah ckp ke?
sha my heart berkata... [Reply to comment]
@ Dia tak de la.. ko tak de salah cakap pun. Rilex, rilex, ko tak de buat salah pun. Aku cuma fikirkan ko. Mana tau ko perlukan ruang dan peluang utk bersendirian. Aku tak emo, k. Aku mcm aku la, chill sudey~
  • sha myheart chill. aku tak emo. =) ko yg buat gelabah ni..
    Details
    2011-06-13 4:56 PM


  • sha myheart tak de la, mana ada sentap. aku cuma tak nak bunuh smgt ko nk berblog jer. klu ko rasa tak selesa, hilg plak sorg blogger
    Details
    2011-06-13 4:05 PM



Teman,
jangan risau
aku baik-baik saja
aku macam kau la
kita kan jenis happy-go-lucky
tak de nya aku nak sensitif bagai
nak terasa dengan kau? 
tak da masa la weh..


'rilek maa..
no need emo2..
chill la beb! haha'

Ko kata aku sentap?
tak de la.. bila masa aku sentap?
Sebab aku tulis singgah sini.. kalau ko tak nak, aku takkan singgah dah?


Sesungguhnya, aku tak terasa apa-apa
ko tak ada buat salah apa-apa pun
aku bukannya jenis feminin sangat,
nak merajuk tak tentu hala

Aku bukan perempuan macam tu la
aku ni jenis kasar macam laki sikit
nak berkawan dengan laki, aku no hal
aku pun rimas kawan dengan perempuan
sikit-sikit nak merajuk
sebab aku pun kasar macam tu
sebab tu la aku sorang je perempuan
masa kita lepak ramai-ramai kat Chat Sintokkian,
kau ingat, kan?


So, no hal la
aku ok ja
selamba ja

Aku tak sentap apa-apa
Aku kata macam tu, bukan sebab terasa
Aku saja ja nak bagi ko peluang dan ruang
mana la tau, kot-kot ko perlukan ruang untuk bersendiri
dan tak nak ada orang kacau ko
macam aku kacau ko

Aku on jer kalau ko kisah aku jenguk blog ko
banyak lagi kot blog yang perlu aku terjah
kalau ko tak percaya, meh tengok komen kat bawah ni
Er, ada sesiapa ke yang nak aku terjah blog korang?
Sila tinggalkan URL blog. Haha~


P/s:Ok la aku akui, entri tu memang aku buat sebab aku fikirkan ko. Tapi ada jugak la yang aku merapu.



Aku suka kawan dengan ko. Sebab ko sempoi. Ya, aku sayang ko. Puas hati? Tapi setakat kawan jer la, tak leh lebih-lebih. Kang si dia baca ni, marah aku.. =P


Terima kasih sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

Ulasan

  1. TQ sudi berkawan dengan aku. Aku hargai persahabatan ni =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Nak tinggalkan komen ek? Sila-sila =)
Pastikan tak menyinggung perasaan sesiapa ya.
Happy blogging.

”Jom like page fb blog”

Catatan popular daripada blog ini

Pantang Larang dan Makanan Orang Demam Campak

Air kelapa sangat bagus untuk demam campak Nak jaga pemakanan orang demam campak? Ok, aku ada petua dan tipsnya. Segala yang tertulis di sini adalah keluar dari kepalaku, dan pengalamanku menjaga makanan orang demam campak. Ku abadikan di sini. 1. Tidak boleh menggoreng Demam campak ni kita tak boleh nak goreng apa-apa makanan terutamanya guna minyak. Contohnya goreng ikan. Menumis pun tak boleh tau. Sebab apa tak boleh? Sebab ia akan merangsang pertumbuhan campak dan buat ianya kemerah-merahan. 2. Elakkan makanan laut yang gatal Makanan laut, seperti udang, sotong, kerang elok la dikuarantinkan.. Haha~ Bukan kuarantin la tapi jangan makan makanan tu, k. 3. Elakkan yang pedas Cili pun tak boleh makan sebab mengundang kegatalan. Aku ada baca, sup ayam ni bila dibuat sup akan mengeluarkan satu pati yang berkesan khas untuk menyembuhkan demam. Korang letak bawang merah, bawang besar dan bawang putih. Lagi sedap bawang putih tu, tak dipotong, hanya buang kulit, ba

Istilah-istilah Dalam Bundle Yang Ramai Lagi Keliru

Istilah-istilah Dalam Bundle Yang Ramai Lagi Keliru, jom kita gali ilmu. Sha dapat dari kawan-kawan bundle juga. ✔ Bale – Ketul, guni atau tokol pakaian/beg/kasut dan lain-lain. Kain 100 – Baju/pakaian yang 100% kapas. Kain Samah – Baju yang diadun dengan 2 material. 50 cotton +50 polyster (poly). 3 kain – Baju diadun dengan 3 material. Cotton + Poly + Rayon. 3 suku / Raglan / 3q – Baju yang mempunyai lengan bersambung dari leher berakhir di siku. Kain sambung – Lengan baju disambung dengan lengan warna lain, contohnya Rolling Stone Tour Euro82, Iron Maiden ‘aces high’ lengan camo. Ada juga kain sambung di dada. Contohnya Hawaii bernombor. Camo – Celoreng Ringer – Baju yang mempunyai warna/getah pada hujung lengan dan leher. Kain pasir / kain bulu katu – Merujuk seluar Lee,Wrangler,Levis era 70/80/90 an. Combo – Jualan melebihi sehelai dengan 1 harga. Single stich – Jahitan satu garisan sama ada pada lengan atau bawah baju. Biasa pada baju vintage.

Tips Pakaian Untuk Konvo

Gambar konvo! =) Assalamualaikum. Apa yang korang perlu ada untuk pakai pakaian konvo? Aku ada sedikit panduan. Top to toe 1. Kasut Lelaki kena pakai kasut kulit (kulit warna gelap –seelok-eloknya warna hitam) Ala, tak mahal pun ada jer yang murah. Perempuan pula kena pakai kasut bertutup, hitam atau warna gelap seakan-akan hitam. Kasut tu mestilah nampak formal. Tak boleh ada lubang-lubang macam kasut Cinderalella. Orang perempuan mesti tau kasut Cinderalela tu macam mana. Kasut Cinderalela tu adalah kasut plastic nipis dan ada lubang-lubang.   Sila beri perhatian, kasut adalah penting. Tak boleh pakai sandal dan selipar. Stoking tak apa, kurang diberi perhatian (bagi perempuan sahaja). Boleh pakai stoking atau tidak. Lelaki kena pakai stoking. Mesti warna gelap, jangan pakai stoking putih pula, sangat pelik. Bagi mereka yang jarang pakai kasut tertutup macam aku ni, boleh juga bawa sandal atau kasut yang selesa untuk digantikan apabila perlu . Ta

Open Tracker